CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 12, 2010

back to hell yeah !! KUANTAN :(

3 MUSKETEERS
ari nie da na kena blk kuantan . hump sumpah rasa sgt cdey mayb sbb aku da makin syg kan adila dats y aku rsa sgt2 berat nak blk . tapi paper pn aku kena blk gak . mmg x blh nak wat ap . hump mlm td aku da set nan adila nak jmpa dulu kat ktm . so agk hepi laa even da blk pn dpt gak aku jumpa nan dia kjap . b4 blk lpak jap nan arul tlg dia wat moto dia skt .lpas toe baru grak . smpi2 ktm adila,amoi n bby da ad kat sana . time toe sumpah aku rasa lg berat nak blk . rasa mcm x sngp jer na pergi . i x puas lg na lpak nan u . hump . sblm blk aku pas kan kat adila sweater aku . katanya na wat tido . x kesah la . aku pn mmg na bg dia smething b4 aku blah . so skang sweater aku da bertukar tuan dia yg jaga sweater aku hrp2 dia dpt jaga la sweater aku nan elok . smpi cnie jer citer aku nan adila then aku pon naik la ktm pegi kajang berjumpa ngan lg dua org kawan aku arm ngan paan . mood aku time nie sgt2 down sbb da x dpt jumpa ngan adila . smpi kajang aku ngan paan tgu si arm nie dtg smpi2 jer ktorg tros grak ke kuantan . mslhnyer skang aku ngan paan kena denda ngan arm sbb lmbt so hari nie dia akan jadi bos besar . aku ngan paan jd drebar . smpi2 jer temerloh aku da lain mcm skt kepala da stat2 pening tros aku kol adila then dia gtau dia ngah update blog dia mmg aku tros baca laa . blh plak dlm blog toe dia cter psl smlm tros baik aku pnyer perasaan na dmam toe . betapa bsrnya pengaruh dia dlm life aku . huhu . then bila aku smpi kuantan adila tex aku dia ckp 'take care yea . jgn buat perkara yg anehaneh , i x suka faham ? andai kata you buad juga , jgn pernah mengaku yg you kenal i ? jelas itu ? ' mmg lpas aku dpt tex toe tros set dlm otak x na wat bnd plik2 lg kat cnie . aku x na HILANG org yg aku sgt2 syg disebabkan perangai aku yg x semenggah nie .hehe .

0 comments:

Post a Comment