CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 8, 2010

I'M HOME BABEYH !!!

Semalam aku da smpi kat tmpt yg plg heaven dlm dunia .. RAWANG sumpah sronok gila .. even pnat drive dari kuantan kan .. tp x kesah .. yg pntg sampai2 rawang dpt jumpa bestie2 aku .. smpi2 tros lpak mc'd nan spex,aiman n soleh .. tgh2 lpak amoi memba dila tex aku ckp dorg ad kat area2 mc'd lg la aku sronok .. bpk laa sumpah sronok gila dpt jumpa dgn ADILA FATIN <33 jumpa2 tros kena lempang nan dia aku lupa plak aku da janji x na smoke dpn dia tp jumpa2 tga layan isap MARLBORO.. time jumpa dia katanya bby ada wat bbq kat umah .. mmg dgn kadar segera la aku grak umah bby  nan spex .. layan sial spagethi akak bby .. kenyang aku nan spex mlm toe .. hbs bbq blk anta dila n amoi lpak plak kat dpn umah nan aiman .. mmg layan gelak jer laa malam toe aiman ngan citer lawaking dia .. terbahak bahak aku nan spex gelak masa toe .. hahaha .. malam toe aku blh dikategorikan sbg anak derhaka laa .. smpi rawang pukul 7 lbh tp jejak kaki dalam rumah pkl 12 hahaha .. semua kes rindu memba bkn family .. hahaha .. layan :) sayunk korg my fwenz !!

0 comments:

Post a Comment