CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 20, 2010

PERISTIWA MC'D

hahaha .. adoiyai balik rumah susah x balik rumah pun susah .. aku balik rawang ari toe niat balik nak pergi angkat barang dekat gombak .. nak dijadikan cerita macam biasa la aku kalau da balik rawang mesti nak lepak nan kawan2 aku esspecially nan adila fatin .. hump kebetulan minggu toe kawan lama aku pun balik rawang jugak emma namanya .. dia ajak lepak sekali aku pun mmg excited nak jumpa nan emma lama gila kot x lepak nan dia .. masa nak jumpa emma aku bawak adila jugak sebab dia x sihat aku ingat naj=k bawak dia pergi makan sebab dia x makan lagi time toe .. aku pun bawak adila pergi mcd ajak makan kat sana sebab kat c2 ada emma nan yaya pun ada jugak .. sampai2 mcd adila x na makan kat c2 sebab ramai orang katanya malu aku pun faham laa sebab dia demam campak aku pun sempat jumpa emma kejap jea .. le[as da teman adila makan aku kol yaya nan emma kata nak jumpa dorang jugak tapi x jadi sebab aku pergi tasik lepak kejap nan adila n baby pun nak jumpa bf dia masa toe .. da lepak2 baru aku perasan da dekat pukul 7 aku da janji plak nan arul nak main bola sama2 petang toe nak dijadikan cerita aku hantar gadis2 pulang ke rumah dan pergi bermain bola kawan2 aku kat mcd aku tinggalkan dan emma merajuk dengan aku .. adakah yaya merajuk jugak dengan aku ?? hah ! i2 yang kita x tau lagi toe .. so tunggu ...

0 comments:

Post a Comment