CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 20, 2010

yaya... my craziest sister .. :) ily ..

sis yaya <33
ahahaha .. semalam aku msg nan rara aku da dpt agak aku akan kena basuh nan dia psl kes mcd n bnd toe mmg jadi ... dalam dia tgh membasuh aku dia kata ada adik2 aku yg merajok .. aku pikir yaya yang taching nan aku mmg aku agak risau la masa toe sebab adik aku yang paling biul merajok .. x bez laa nti aku x blh nak gelak2 nan dia lagi kan aku x nak jadi macam MOHD AIMAN BIN YUSRI .. hahaha .. kau mesti gelak kan ya baca nie .. aku dgn kredit ngan bateri yang x berapa nak ada teros kol si yaya .. mula2 kol2 gelak2 sampai habis bateri fon aku .. kol lagi sekali gelak2 sampai abis kredit plak xper aku wat s.o.s topup ya .. kau rilek jea .. kol2 lagi yaya cakap dia x merajuk dia sangat2 memahami aku sebab toe aku sayang kau lebih ya .. ahahaha .. jangan gtau org lain.. ayat kau paling bez masa kita on call time kau cakap 'ala bang si rara toe yang sentap dia cakap kitorang plak ' hahaha .. apa yg kita sembang semalam adalah rahsia tau yaya .. lagi2 kes menangis dalam selimut .. :) ily sis !! btw adila fatin i x dpt rep tex u coz kredit i da abes and duit i pun habis =.=''

0 comments:

Post a Comment