CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 9, 2011

MY SEM BREAK STORY . FULL WITH HAPPINESS AND SADNESS

BOWLING TIME
first first balik cuti mmg sanad seronok sebab saya suda berbaik nan adila fatin hahaha .. agak lama xberjumpa nan dia akhirnya dapat juga .. hee .. perkara pertama yang saya lakukan sewaktu hari cuti ialah pergi mengambil dia pergi dan balik kerja .. sanad2 hepi sebab dapat lepak nan dia n dibelanja minum juga .. :) lepas da dekat seminggu lepak akhirnya dia cuti n dat time saya pun mengajak la dia keluar kl bersama saya sebab x pernah la pergi kl bersama-sama i thought its gonna be the best moment for me and her but like people always say we can only plan but the god will make the decision saya cakap perkara ini sebab time mula-mula sampai kl semuanya oke then teman dia makan and pergi main bowling .. lepas main bowling lepak kitaro minum-minum then dia cakap kawan dia nak lepak sekali so tak de hal la tapi saya da mula rasa pelik n x sedap hati rasa macam ada best jea nak jadi kan  .. memang betol pon laa .. mula-mula kawan dia sampai oke lagi then saya pun tunggu kawan saya sampai rupa-rupanya dia nak jumpa kawan lelaki dia tah sape-sape tah memnag menyirap la aku.. aku nak spent time nan kau tapi kau wat aku macam apa jea itu aku x kisah lagi tapi time jalan-jalan dalam bb laa all the bad things happen .. dia jumpa ex dia aku x berapa kisah sangat tapi lepas da jumpa macam dorang da plan jea nak jumpa terus aku kena tinggal macam sampah memang aku bengang laa .. bapak kurang hajar gila .. tapi da balik toe dia da mintak maaf semua memang aku da maafkan tapi bapak arh terasa gila kot time toe rasa macam kena main jea .. memang x laa nak kuar kl lagi nan awak cik adik adila fatin .. tapi dalam bengang-bengang pun sempat wish jugak birthday dia n dat will be the end of the story between MOHD AFIQ AKMAL and ADILA FATIN .. :)
MY EX BUT STILL IN MY HEART <3
nama pemilik gamba ini NURUL NADHIRAH bt JASMI seorang gadis yang sangat-sangat gila and berjaya membuatkan saya melupakan segala masalah yang melanda .. urm bukan nak tulis pasal dia tapi nak citer apa yang jadi masa cuti sem nie ngan dia nanti next blog saya akan citer semua pasal dia .. cuti sem nie banyak jugak meluangkan masa bersama dia n adik-adik .. masa kes kl terjadi balik terus cari dia sebab sangat-sangat memerlukan dia dat time .. rasa sangat-sangat bersalah dekat dia sebab selalu ada jea masalah bila dia mintak tolong .. tapi saya sangat hepi sebab dapat belikan dia air favret dia 'blue coral' dapat jugak pergi ke tempat belajar dia and lepak nan dia .. sangat best bila dapat pergi karaoke bersama dia rasa macam nak menangis sama-sama ngan dia masa karaoke tapi masih belum terjadi tatau la bila nak jadi tapi skang nie saya akan banyak menghabiskan masa ngan dia .. saya sangat-sangat rindukan awak ..
RINDU KORANG :(
yaaya n momo sudah jarang melepak nan dorang sebab mereka berdua skang sudah berkerjaya tapi masih contact abg harap kita dapt kuar kl sama-sama bila korang dua da gaji .. sedap sikit nak pau korang .. hahahaha ..yaya harap-harap kau hepi nan boyfie baru aku tengok korang sangat sweet and congrats juga sebab sudah dapat pengganti .. hee .. nanti tolong ayatkan rara tok aku tau .. momo jangan la kerja berat sangat k .. sian kat kau kerja sampai sakit .. nanti da masing-masing free kita lepak k .. sayang sangat kat korang dua ..

KAWAN-KAWAN TERBAIK

ini gamba kawan-kawan aku yang aku da anggap macam family sendiri .. dorang nie la penyeri cuti sem aku ..sentiasa ada jea benda-benda menarik yang kami semua akan plan hahaha .. satu jea yang x pernah jadi .. hahaha .. iaitu berjoging .. pape pun thanx sangat sebab korang always ada tok aku .. 

0 comments:

Post a Comment