CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 10, 2011

last week of holiday :)

KORANG TERBAIK ..!!
da nak abis da cuti sem aku . da 2 bulan duk kat rawang macam-macam benda dah jadi .. hadoiyai memang best gila .. bahagia la sial hari-hari lepak jea ngan memba-memba .. paling best jugak aku da xder masalah ngan pompuan yang asyik nak mempergunakan aku jea .. gi la mampos ngan korang ingat aku apa la sial ?! xabis abis nak menyusahkan aku jea .. baik aku lepak ngan kawan-kawan aku lagi la best .. x tension langsung bila ada masalah pun dorang gak yang tolong aku .. sayang korang la weyh .. tapi yang x bestnya aku xdapat lepak ngan adik-adik kesayangan aku .. hump .. perkara paling best time aku cuti time keluar ngan asrul n soleh dorang dua memang yang terbaik .. sentiasa ada untuk aku .. dorang la yang teman aku amik sik=jil spm aku n teman aku settlekan ptptn aku .. so time hari aku da dapat duit ptptn toe memang dorang dua la orang first aku ajak turun kl na payung dorang sebab dorang da banyak tolong aku .. appreciate sangat aku dapat korang dua doe .. korang dua da banyak wat aku sedar esspecially kau asrul kau memang kawan terbaik pernah aku dapat x pernah rasa bosan bila aku lepak ngan kau .. aku da anggap asrul macam adik aku sendiri dia lah orang yang aku akan cari bila aku ada masalah or na share apa-apa .. korang time kita kuar kl toe memang best lepak tengok wayang 3D lagi bapak best gila .. hisap shisha n banyak lagi la .. thankz sangat2 k sebab selalu teman aku .. sayang korang gila-gila :)

0 comments:

Post a Comment